فرش ایران < فرش ایران
ملیله پشم ابریشم ایران
فارسي است پر زرق و برق هنر و فرهنگ از تمدن کهن، طیف گسترده ای از هنر، به خصوص فرش ایران به دلیل بافت زیبا و ظریف طراحی و ساخت بدیع و مشهور جهان.
فرش های ایرانی سابقه طولانی حداقل 2500 سال پیش، مروارید از صنایع دستی سنتی ایرانی است.
متن ایران، تحریم های بین المللی فرش های ایرانی هنوز شناخته شده به عنوان "جریان طلا" و نقدینگی خود را و نگه داشتن ارزش توابع در تمام مبتلا هستند و در بالاترین در جهان بزرگترین مزایده.
فرش های ایرانی را جمع آوری گنجینه های قصر معروف بسیاری از موزه ها و گالری های هنری سراسر جهان.بهترین فرش ابریشم تولید شده توسط ایران (نسبتا نرم تر و انعطاف پذیرتر از ابریشم چینی در حالی که ابریشم ایران بافته شده با بافت سخت تر و مناسب تر است، به عنوان مواد فرش و ملیله و تشک و بالش) و مخلوطی از پشم ساخته شده است.
بالاتر ترکیب ابریشم، بالاتر ارزش.
در فرش های عمومی، ایرانی هستند فروشندگان دادن پتو کل زمانی که آنها نشان می دهد فرش ایران و بیشتر ابریشم فرش می لرزد، بیشتر آن را درخشان می باشد.یکی از عوامل مهم تعیین کیفیت و ارزش فرش درجه تراكم گره های مصنوعی بافته شده است.
اگر چه طول فرش های ایرانی به تراکم مختلف تقسیم شده، این صنایع دستی بسیار پیچیده است.
به طور کلی، تعداد گره در واحد سطح، شاخص کلیدی است.
بیشتر گره شماره نفیس بیشتر و خوب فرش است.
در همان زمان، فرش رنگ از خالص طبیعی گیاهان و سنگ معدن استخراج, که اطمینان حاصل شود که فرش ایران در نسل دلایل پوسیدگی است."فرش ایرانی تمیز کردن"
در مکان هایی با کف شامپو رنگ, با مسواک به آرامی پاک کردن.